mandag 10. mars 2008

Hei alle sammen:)

ja ikke mye har kjedd siden forrige brev, jeg driver å jobber litt hver dag med å male stolper og gjærder, så jeg tjener litt penger...

Det kjedde ikke så mye her nede i helgen, jeg farget håret og jeg var på en liten fest... Håret er blondere og under det hele er det brunt, jeg har greid å ikke klippe det, har en "pakt" med øyenstein om at ingen skal klippe seg til jeg kommer hjemm...vet ikke om jeg greier å holde den, men skal prøve og siden jeg ikke kan klippe meg, må jeg jo gjøre noe annnet så da var det bare å gå for farging!

det var et bil show i en by lenger nord, som jeg ikke kunne gå på så nesten alle folka var dær opppe i helgen derfor var det bare få igjenn her, så jeg dro hjemm til en kompis og vi bare var dær litt ca 10 personer...veldig hyggelige og de kan masse masse morsomme drikkespill som jeg skal lære dere alle nor jeg kommer hjemm (gled dere)!
Nå sitter jeg og hører på ABBA faktiskt, JUdi er stort fan av dem, og det er jo litt hyggelig for det minner meg om nor mamma hørte på det nor jeg var liten...hihi:(give me give me a man after midnight :P), og jeg skal straks bynne å lage litt digg kjøttdeig og pasta...

jaaa juliee jeg vet det er VANSKELIG å ha VISA uten å bli blakk, jeg tror jeg har blitt blakk to ganger nå, og men kjære pappa har måttet trådd til, takker for det<3, men ja blir jo 18 om ca to uker, så hoper at noen tar hintet:P:P:P

forresten det er en del ting jeg ønsker meg, det er melkesjokolade, firkløver, melkesjokolade med apelsinkrokan, lomper, og kanskje litt risengrynsgrøt eller noe sånt, mest mat som kan sendes, og kanskje...ja god norsk mat...

jeg har fått gave fra vertsforeldrene mine og det er å hoppe i strikk!!!woooowwwww, kanke tro at jeg faktiskt skal gjøre det, helt utroligt:) skal gjøre det på en sån tur jeg skal på i april som går rundt hele sør øya, og vi skal gjøre alle aktiviteter man kan, rafting, hoppe i strikk, ridning, svømme med delfiner og dra ut med båt får å se etter hvaler og masse mer, vi skal også dra inn å se "Middle Earth" noen av stedene de spilte inn Ringenes Herre, gleder meg som en galning:):):)...men har jeg sakt at de spilte inn deler av Narnia rett ved dær hvor jeg bor, et stad som heter elefantstenene, det er dær den siste, selve slaget ble spilt inn...drit fett:):)

men nå stikker jeg, gha det drit drit kult i Dublin lille shitttttttt:P:P:P<3<3<3<3 ikke bruk opp alle pengene dine, begyn å spar til japan turen vår (nihongo= japansk, på japansk:P:P)

savner dere alla masse masse, og husk å skrive kommentarer jeg syns dere der skit dorlige til det, bare mamsen og julie som har skrevet på kjempelenge....fy dere assa:P:P

store større største koser til alle!!!
NORA---JEG ELSKER DEG
CAOS---JEG ELSKER DEG


savner deg papsen og deg mamsen og hild og sigve og gisle og petterfetter og hermansen og dete og andreas og alle sammen....

<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

4 kommentarer:

mor sa...

Hallo Gjøa, Ja nå må jeg rette på noen av stavefeilene dine: Skjer, der, hjem, aldri to m'er sist i et ord og når. Dette er så elementært at du bare må kunne det.
Her regner det, igår hadde jeg en helt forferdelig gruppe, spesielt to stykker og jeg kunne med glede vri hodet rundt på den ene, men heldigvis så gjorde jeg det ikke. Idag skal jeg til Mølladammen på intervju med tanke på jobb fra høsten. Det blir spennende. Sener kommer Nora-Tendai og skal overnatte, Hild skal jobbe nattevakt for en pasient er så syk at de må være der om natten også. Hagen er nå nesten helt snøfri og jeg kan nok rake i påsken.
Ellers skal jeg rette prøver i kveld og imorgen.
Ha det bra Gjøa og skru igjen forbruket, bare legg kortet igjen hjemme så varer pengene lenger. Det er lenge igjen av oppholdet ditt og du har bare en fødselsdag!!!
Vi savner deg, men det er godt for oss alle at du er borte også.
Masse klemmer fra Mor

Live Karine sa...

hei på du snuppa :P
høres ut som om du kommer til å få det super fett med vertsfamilien din! søren hoppe i strikk! vet ikke om jeg hadde turt det, men MISUNNELIG!!! og alle flotte stedene du kommer til å få se og alt! dæven! høres ut som om du koser deg masse og kommer til å få my morro fremover
har snakket litt med olesen og julie om gave sending, bare at fuckings frimerkene koster tusen ganger mer enn det som blir sendt.. men, men.. vi glemmer deg ikke ;)
gjøa mor blir 18!!! vi får ta igjen en skikkelig fest når du kommer tilbake og jeg også er 18 :p
savner deg masse masse! håper du har en fin påskeferie
kos på klem

Sigve sa...

Hei Gjøa!! Nå er det påske (langfredag) og påsken til nå har vært kjempefin. Fra søndag til onsdag var Gisle, Nora og jeg på hytta til andreas sammen med han og Petter og Hermann. Jeg gikk tre skiturer pluss at det var gøy å passe Nora over en lengre tid. Ble på en måte bedre kjennt med henne.
Det virker som det går litt opp og ned der nede for deg? stemmer det? Det er bare å nyte de gode tidene og glemme de litt kjipere, for sånn er det her og... I dag er jeg hos mamma (hos dere) og vi skal spise lammlår!! Og den er ikke laget i micron, for å si det sånn! Hva ønsker du deg til bursdagen din? Et par sokker?? Eller noen votter til det kaldere vinterværet kommer? Ha en fin bursdag hvis ikke vi snakkes før da!
Nyt tilværelsen og få mange venner!!
Hilsen Sigve

karen anna sa...

Hei Gjøa. Koselig å lese bloggen din- Stå på. Enig med Sigve. Vært hjemme i Norge i påsken. Det var KALDT, men koselig. Karen Anna