lørdag 9. februar 2008

Bilder fra stranda, hestene og fra innsjøen!
























Bildene kommer opp litt hultertibultert! men, de øverste er fra en båttur vi hadde på innsjøen som ligger 1 og en halv time i bil fra her, opp mot fjellene, inn i landet, det var mye varmere der.
det ene bildet er av meg og en annen utvekslings student, fra sverige og det med alle di folkene var fra onsdagen, det var maori hellidag.
det er noen fra stallen, meg og Bella, og så er det bilder fra stranda, som ligger 30 min syd for Oamaru.
hoper ikke dere blir alt fårmissunelige!!:P:P
GLA I DERE


4 kommentarer:

mor sa...

God morgen unge dame, jo, jeg blir jo ganske misunnelig, men ser ikke bort fra å oppleve New Zealand en gang om noen år. Det ser jo flott ut med bading og båtliv. Må dere 30 min for å komme til en strand eller er det noe i gåavstand fra der du bor? Nora-Tendai skal være her i ettermiddag og vi skal ha fiske pudding til middag med hvit saus så det er bare å bli misunnelig på oss. I natt ble jeg vekket av et rådyr som bråkte ute på jordet, det er ikke så ofte at det skjer. Det som ligner på store stener som du sitter på på ettbildet hva er det? Nå skal jeg ut med Caos og så slappe av litt før N-T kommer. Gisle er hos TT. Ha det bra Gjøa og du hvordan går det med japansken? Har du begynt? hvilke fag har du? Masse hilsner Mor

Juliet. sa...

For en kul stein. Og en kul gjøa med morsomme solbriller =D

Var det bilde av en sånn derre kengurugurugururruurururuu?

mor sa...

Hallo lille venn, God bedring!
Nå skal jeg på møte på Grefsen så fårelesning og deretter spansk fagdidaktikk. Gisle skal gå på tur med Caos og lage middag. Til Onsdag skal jeg sammen med Vivi besøke Christina en venninne fra folkeskolen. Til helgen skal jeg besøke Anne og Roar i Skien det gleder jeg meg veldig til. Det er lenge siden jeg hadde mye tid sammen med Anne. Skal gi henne adressen din slik at også hun kan følge med på eventyret ditt. Sjekk mailen din Gjøa, for der er blogg adressen til Billie så du kan se bildene deres fra Jamaica. Nå må jeg stikke, husk at overalt er det fine og mindre fine dager. Mor

mor sa...

Det skal være forelesning og ikke fårelesning husk det Gjøa, mor