onsdag 13. februar 2008

TIL MAMSEN

hahaha nei det var ikke vanskelig å leke blond dum og deilig, det gikk fint...hahahah...fy assa du er rask til å skrive tilbake til meg assa, du får førstepremien...
hahaha og det er julie som skal til japan med meg, ikke juliet (hun bare kaller seg det fordi det er mye mye mye kulere enn julie :P:P) live er hun jeg skal til mici pichu med:p

og jeg er ikke akuratt kjent med hun japanske, det er 11 japanske studenter på skolen min, de er veldig rare og sier ja til alt og bare smiler, og hvis du spør om de fårstår hva du sier så bare smiler de og sier ja, bare får å være høffelig, dessuten henger de bare med seg selv(japanerene)

love you mummmmsen

1 kommentar:

mor sa...

hallo igjen,
Det første jeg gjør om morgenen er å sjekke bloggen din. Jeg får sende rettelse av siden til alle som har fått den gamle. Nå er det strålende sol her og jeg skal ut med Caos en liten tur.
God Natt og ha en god dag imorgen.
Mass hilsner Mor. ps. Gisle lo godt da jeg leste beskrivelsen din av laksemiddagen + din håndtering av piersing saken. Bare ikke ta den på en gang til. Har sendt brev til AFS om at du får lov til å være med på risikosport, vi regner med at du er litt forsiktig. Hei så lenge.