onsdag 13. februar 2008

litt av vært sjer:D

Hallo alle gode blogglesere!
jaja, nå regner det og det er ganske stusselig. Jeg har nettopp hatt middag, og det var laks på menyen. Det smakte ikke akkuratt som laks jeg får hjemme, denner var laget i mokron, med ris og noen stusselige grønnsaker. Jeg spiste den med MAYONES fordi de har ikke noe rømme eller annen saus som passer til, og uten noe var det ***** tørt! (mamma se nå tar jeg i bruk dine ønsker om å ikke banne:P) får å være ærlig er dette det værste måltidet hit til...fisken var hart og hadde litt rart utseende!

ellers så går det bra, i går ble jeg kalt inn til rektors kontor fordi jeg hadde på nese piercingen min, men jeg bare lekte blond dum og deilig, så jeg slapp unna med en advarsel...fy assa de er sååå sternge her jeg er helt sjokkert.

På tirsdag hadde vi svømme konkuranse, det var year 13 og 12 som svømte sammen. Jeg har fortalt om husene på skolen, det er blå (Wilson house), grønn( Gibson house, der er jeg), gul (furgeson house) og de røde som er Burn house.Dette var kjempe gøy, alle ver kledd ut i farger fra deres hus, f eks. rød brann mann hatt, parykker i fargene, emmmm masse rare ting, og man hadde store plakater og sånn..mitt hus hade en giga kosebamse, som er grønn og den hadde på en grønn bade drakt.
svømmingen var delt inn i forsjellige kategorier, det var de gode, som svømte 4 lengder, de normale som svømte to lengder og så var det de trege som svømte en lengde.
jeg svømte to lengder i alle formene, bortsett fra sommerfugl stilen. jeg kom på 2 plass i kroll, 1 plass i rygg, ikke kvalifisert i bryst og 4 plass i sommerfugl.
det var kjempe gøy:) jeg har bilder, men ikke nå får det er fra en venninnes kamera, så hun må kopiere dem til meg først:)
men, det viktigste var jo seffølgelig al mitt hus vant, og dere kan jo bare gjette hvorfor .....MEG...(not)... vi hadde en japansk jente på lagen og hun var sjapp som F, hun bare føk gjennom vannet og vant alle stilene på 4 lengder, helt suverent assa:)

I dag lærte jeg en japansk sang i japansken, kjempe kult assa jeg ruler japansken lett :P (kremt kremt)
ellers går alle fagene ganske så bra:)

Til helgen skal jeg opp på familiens bondegård som er en time fra her, vertsforeldrene mine skal bort på ferie eller noe sån så de lemper meg dær for helgen. Det kan jo bli trieveligt..hehehe jeg skal lære å klippe saue ull...nå vet jeg at dere sitter dær hjemme og ler skrotten av dere, men jeg syns det bare er drit kult, jeg vet dere har lyst til å prøve det dere også!

Jentene på skolen er kjempe snille, og jeg greier å følge mere med, de driver å planlegger fest til neste helg, da kan jeg endelig feste litt, noe kroppen lengter etter..hahaha og jeg får kanskje se en gutt, får det har jeg jammen ikke sett mye av...hahahahahaha....det er så sykt assa!


og nei mamma, stranden er ikke i gå avstand, ingenting er i gå avstand, jeg bor langt utti huttiheita, med kanskje hundre andre hus og en liten butikk, og en fish and chips kiosk. man må kjøre i ti min til å komme ned til kjøen og lille lansbyen.. men jeg liker meg her...:)

savner dere masse...og jeg bare sier at dere får skrive komentarer og fortelle hva som sjer i norden...
og ja i går sendte jeg postkort til noen av dere, de andre får kort i neste omgang:P

HAPPY VALENTINE <3løøøøw ya all<3

kjempe kjempe masse mye kjempe gla i dere nussebasser, savner dere

STOR KOS

2 kommentarer:

mor sa...

Hallo Gjøa,
Ja nå fikk jeg en god latter !!! Med så streng skole, etter ett år kommer du virkelig til å verdsette norske forhold !!!
Gratulerer med fine svømmeresulteter !! kroll er ikke et norskt ord for noen svømmestil, vi bruker det engelske det samme med sommerfuglestilen. Så fint at du blir kjent med en japansk jente, en kontakt der vil komme godt med når du og Juliet eller var det Live skal dit. Laks i mikro med majones høres ikke noe særlig godt ut, har du blitt tynn etter disse to ukene? Nå er det kaldt her om nettene, sol og varmt om dagen og bare isholke på gårdsplassen.
Stå på Gjøa, skriv ned alt som skjer og husk at alt du opplever er en fin erfaring å ta med seg videre. Var det vanskelig å spille dum blond og deilig??
Masse hilsner Mor.

Juliet. sa...

Gjøøøøøøøøøa!
Heiheihei. rawr, nå har jeg lest masse og ledd og savnet deg litt =)
Hjemme er det kjedelig, men nå har vi vinterferie, som jeg bruker på å være på bylarm-festivalen!! Det blir fett. Eneste kjipe er at det er så få mennesker over 18 som jeg kan dra med, så jeg blir viggobarn. Men null stress, jeg skal få noen nye venner, skal vi se!
OOOG jeg hadde helt glemt at du går på jenteskole! kraist liksom. Jajaa, du hadde kanskje bruk for en liten pause på den fronten uansett. kremt. HAHA; neida. Jeg digget forresten valentines mld din, den var feeeeet. Nå har jeg fått tilbake mobilen min og kan sende meldinger igjen! =D
Har ikke fått post ennå, men skal skrike ut i glede snart regner jeg med.
Løøøve. fra- julie. julie. julie. julie.