søndag 3. februar 2008

















hei alle sammen!!
nederste bildene er fra veddeløp på trav banene, jeg vedda en dollar men jeg tapte...hahaha
det bandet dere kan se spilte mellom hvert løp, det gjorde de mennene i scottte klær oxo!
vi har oxo havna og oversikt over byen innimellom her
og to bilder av hestene til nabojenta, Jackie, hun er ett år yngre og veldig snill...
etterpå er det bilde av skolen og alle jentene i uniform, og så er det meg og en annen nabojente som tok meg med til bussen i dag!
har ikke tid til å skrive mer nå, skal spise middag!!
stor kos!! gla i dere alle
av å være her har jeg allerede lært å apreciate livet i norge og familien min, er utrolig gla i dere!!!
*GJØA*

4 kommentarer:

mor sa...

Hallo Gjøa,
Håper middagen smakte. Hva fikk du?Nå er kl. 07.27 her og kaffen er snart ferdig. Gisle har ennu ikke stått opp, så alt er som før her hjemme. Du er da riktig lekker i skoleuniformen!!!! Koselig at du ha blitt kjent med naboeungdom. Snøen ligg fremdeles, men det er null grader så jeg vet ikke hvor lenge hagen er hvit. Hvor varmt er det, og er det stor forskjell på temperaturen mellom dag og natt? Nå er kaffen klar og jeg skal være flittig med bøkene. God Natt, det er vel kveld hos deg nå.Masse klemmer fra Mor.

mor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mor sa...

Hei igjen,ikveld var jeg barnevakt hos Nora-Tendai, har akkurat kommet hjem, Hild var på kino med Karianne.Du er sikkert på skolen nå, her er kl.22.35 og dere er vel 12 timer foran tror jeg. Er det noen andre som vet det med sikkerhet? Bilen er fremdeles på verksted og jeg nyter leiebilen enn så lenge. God Natt Gjøa, hils til familien din og ha det fint, masse klemmer fra Mor

Kay-jay and the Bums sa...

hallo gjøa=) digger bildene dine!! haha!!! masse kuer og jorder så langt øye kan se;) men går det bedre nå eller? trengs en liten oppdatering til her;) kjempeglad i deg<3<3