tirsdag 19. februar 2008

SLANKEKUR...NEI TAKK

men nei mamma, fordi siden jeg får dritt mat hjemme, så spiser jeg bare masse sjokolade og sån på skolen hele tiden...så jeg tror ikke jeg greier å slanke meg...

dessuten, hva prøver du å insinuere med at jeg kan passe inn i gamle klær?? det var vell ikke hyggelig sakt...hehehehehe
love you mum!!!


fy faen du anert ikke hvor kul mamma du egentlig innerst inne er, selv om du vil jeg skal slanke meg (hahaha)... vertsmoren min klikka i sta fordi jeg sa jeg skulle ut på shoppingtur med noen veninner, og hun ble drit su bare fordi jeg hadde sakt at jeg skulle gjøre det og ikke spurte om jeg kunne gjøre det...helt frak show!! jeg blir gal av hun noen ganger assa...blæææææææææææ

2 kommentarer:

mor sa...

Heisan sinnataggen,
Jeg vil jo ikke at du skal slanke deg, men mente at det er jo den eneste fordelen vond mat har, hold deg unna sjokolade i allefall. Det å kunne bruke gamle klær vil jo føre til at du slipper å kjøpe nye og dermed sparer du mye tid og ikke minst penger når du kommer hjem.
Hyggelig at du begynner å oppdage hvordan jeg er innerts inne, det setter jeg pris på.
Husk at det er kulturforskjeller mellom Norge og New Zealand som vi ikke kjenner fra før og du må gjøre så godt du kan mht å tilpasse deg.Neste gang spør du om det er ok at du drar å handler, værre er det ikke. Tror du glemte at banning ikke passer seg.
Her er det mildt, yr i luften og jeg sitter med kaffen og koser meg.
God Natt og ha en fin dag i morgen, Masse klemmer fra Mor

Rolf-Erik sa...

hahaha!! GJooa du Gjooa!! du er morsom.. haha!! klikka hun.. jeg ser det for meg.. HAHAHAH! og ja. hold deg unna skjokkolade gjooa!! haha!! :D fordi den er drit ekkel her nede:D haha.. det syns eg:P!!! men eg liker de derre lusj-snaks-skjokkoladene!! ALLE HAR JO SAANNe. og naa er jeg aa begynt...!!