søndag 24. februar 2008

jeg som hoppet fra klippen, og brook i vannet
meg, jo, sara og brook
Tessa, sara, jo, meg og bethany, alle med gibson, dette var på sportsdagen i dag
jentene på sportsdagen
meg og jo
brook, jo og sara
meg og brook
jo meg, og brook bak meg og brook foran meg, (det er to jenter som heter brook)
Brook som står, jo, brook og meg

meg og brook på klippen
svømme finalen, fra venstre, wilson house, gibson house, ferguson, og burn
meg som redder jo på lifesaving oppgaven
Alice, jo, page og pheobie
burn sin plakat
brook, brook og jo som skal opp på klippen


sara, jessie og jo på skolen
assembly, på skolen, hver tirsdag møter man opp og rektor holder en tale
noen av jentene får medaljer forde de fikk gode karakterer i fjord



de to jessiene, begge fra wilson house

1 kommentar:

Live Karine sa...

haha, go gibson ;)
virker som om du har det bra ;)
løøv Live